«سخزر» تجدید ارزیابی دارایی ندارد

شرکت سیمان خزر با صدور اطلاعیه‌ای در سامانه کدال، به برخی پرسش‌های سهامداران خود پاسخ داد. نتایج حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی این شرکت را در ادامه بخوانید.

به گزارش صدای بورس، در این اطلاعیه آمده است: در خصوص افزایش سرمایه، شرکت تابع نظر سهامداران عمده است و در حال حاضر سهامدار عمده نظری مبنی بر تجدید ارزیابی ندارد.

درباره صادرات شرکت، اعلام می‌شود که صادرات شرکت در سال جاری به دو طریق انجام می‌گیرد. اولین مورد فروش کلینکر درب کارخانه به قیمت حدود ۱۲ دلار است و دومین راه از طریق فروش FOB  بندر مبداء بندر انزلی و احیانا آستارا و در ادامه از طریق کشتی انجام خواهد شد که هزینه حمل داخلی و گمرکی بندر مبداء بالغ بر ۶ دلار است که در روش فروش نوع اول به عهده مشتری و روش دوم به عهده شرکت است.

شیوع کرونا در وضعیت فروش شرکت تاثیر با اهمیتی نداشته ضمن اینکه از ابتدای تیرماه در سیمان خزر فروش نقدی صورت پذیرفته و روال فروش زین پس بر اساس بخشنامه هلدینگ، نقدی خواهد بود.

درباره پیش‌بینی میزان تولید اعلام می‌شود، با توجه به عملکرد تولید خردادماه پیش‌بینی می‌شود در سال ۱۳۹۹ در صورت مهیا بودن تجهیزات و امکانات و عدم قطع گاز در نیمه دوم سال، تولید کلینکر ۱.۰۵۰.۰۰۰ تن و تولید سیمان به  ۱.۱۴۴.۸۰۰ تن برسد.

کد خبر 414883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =